Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Delen Geplaatst: 28 januari 2007 Ik heb een externe harde schijf gekocht en nu wil ik al de muziek, films en dergelijke die ik download automatisch naar deze externe harde schijf sturen. Alleen weet ik nu even niet hoe ik dat moet doen en of dat het uberhaupt mogelijk is.:confused: Is er op deze forum iemand die daar wat meer van af weet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2007 Ja dat is mogelijk. Als het goed is kan als je iets download, dan vraagt windows waar je het wilt opslaan, verwijs dan naar die externeschijf. Of als je een downloadsite of een andere site download zal die om een installatie map vragen om het gedownloade spul in te doen, verwijs dan weer naar de externe schijf. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2007 en als je met een bepaald programma download dan kan je daar vast ook instellen op welke schijf de bestanden opgeslagen worden . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2007 Beiden bedankt, ik was niet zeker of het werkelijk kon. Ik zal het straks even proberen.;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen