Ga naar inhoud

Outlook en hotmail

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb outlook 2003 en probeer hotmail in te stellen\r\n\r\nWat ik gedaan heb is html en de standaard link gebruikt... email adres en wachtwoord goed ingevoerd maar hij doet het niet?\r\n\r\nWeet 100% zeker dat deze gegevens kloppen...\r\n\r\nError -->[CODE]Synchroniseren van de header klopt niet....... 0x800CCC32 is de error code met als melding: invalid login[/CODE]\r\n\r\nIk heb ook al gegoogled op de error code maar kan niks vinden.. wie kan mij helpen???\r\n\r\nBij voorbaat dank,
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;290455]Overigens ook alleen als je een \'antiek\' hotmail-account hebt. Nieuwe accounts (sinds een paar jaren) kunnen niet gebruik maken van Outlook Express, tenzij je gaat betalen.[/QUOTE]\r\nMisschien heb ik dan \"klassiek\" omdat het nog W98se is? Ik heb niets gemerkt van een verandering en bovendien ook nog recent de boel geformatteerd en opnieuw opgebouwd.\r\n\r\nIk heb IE6 en OutlookExpress6 en ook het synchroniseren van de adresboeken lukt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...