Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2007 Delen Geplaatst: 27 januari 2007 Ik heb dit ding nu al 2 maanden. Alleen zit er ook een microfoontje bij. Met een rood roze snoertje die achter in me cp zit. Alleen werkt dit ding neit bij audio gesprekken etc. Volgens mij moet ik er iets voor installeren. Ik weet dus neit wat. En als installatie niet nodig is is er dan nog een andere manier om het werkend te krijgen.\r\n\r\npc = dell topiplex 320 met 1gb ram intel celeron d 3.06ghz en een geforce 7600GS. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2007 stel in msn in dat hij die microfoon moet gerbuken\r\n\r\neigenschappen\r\naudio en video setup\r\n\r\ndaar moet hij bij staan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2007 ja maar ik weet niet waar eigenschappen staat in messenger. Het is trouwens live messenger mocht er verschil zijn tussen de oudere versies. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2007 In Messenger kan je onder de tab \"Extra\" je audio en videoinstellingen aanpassen.\r\n(Live messenger zal ook wel zoiets hebben onder opties of eigenschappen e.d) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen