Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2007 Delen Geplaatst: 27 januari 2007 Hallo,\n\nKan iemand me uitleggen hoe hypercam 2 werkt.\nIk wil mijn gameplay opnemen.\n\nBij voorbaat dank.\n\nPS: en als ik het opgenomen heb en daarna bekijk zie ik alleen grijs:( :( :( :( :(\nHet ligt niet aan het .AVI bestand want ik sppel het af met VLC. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2007 je moet wel het goeie gedeelte van je scherm opnemen.\r\nje kunt zeg maar zelf selecteren, maar dat werkt meestal niet zo goed.\r\nje moet gewoon het hele scherm opnemen,\r\ngrtz,\r\nKoos! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2007 (cry) (cry) (cry) (cry) (cry) Heb ik gedaan maar krijg nog steets grijs Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2007 (cry) ik gebruik nu fraps\r\nAlleen geluid!(cry) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2009 Ik krijg soms heel raar beeld, schuin ofzo. echt heel maf xd en dan doe ik default-ja-opnieuw instelle. en dan doet hij het soms ineens weer xD Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2009 gebruik Xfire..\ndie heeft ook een record functie.. neemt prima op en kan je ingame starten en stoppen met een hotkey..\nideaal =) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen