Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2007 Delen Geplaatst: 26 januari 2007 Hallo!\r\n\r\nSinds anderhalve week heb ik het volgende probleem. Ik ben overgestapt van internetprovider (van een Planet Comfort ADSL naar een Chello Extreme verbinding) Na installatie van het UPC modem heb ik meteen een nieuwe router aangesloten (Linksys WRT54G Versie 7). Alles werkt prima en snel (heb één pc, Xbox 360 en Nintendo Wii aangesloten).\r\n\r\nEr is alleen één probleem. Wanneer de computer verbonden is met internet (en dus met de router) treden er zeer regelmatig haperingen en storingen op bij het afspelen van audio (mp3\'s, filmpjes, enz.). Het geluid blijft als het ware een seconde of wat hangen en slaat over. Ik heb het getest en wanneer de internetkabel direct vanuit het UPC modem in mijn computer zit óf de internetkabel helemaal niet is aangesloten, doet het geluid het prima. Maar zodra de router ertussen hangt, gaat het weer mis.\r\n\r\nNu heb ik al verschillende instellingen veranderd en uitgeprobeerd. Maar niks wil werken. Ik word er ondertussen een beetje moedeloos van. Heb al op het Linksys forum en Helpmij forum geinformeerd, maar ook geen resultaat. Is er hier misschien iemand die mij kan helpen?\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nPatrick Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen