Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2007 Delen Geplaatst: 26 januari 2007 Hallo iedereen, ikzelf heb een IBM Thinkpad T42 en een T40. De T42 heeft een slag op het scherm gehad en dit is volledig kapot. In de T42 (de kapotte) zit draadloos internet ingebouwd en in de T40 niet. Jullie zullen wel weten waar ik naartoe wil.\r\nOmdat de herstellingskosten van te T42 VEEL te hoog zijn heb ik besloten deze niet te laten herstellen. Is het nu mogelijk om het draadloos van de T42 zelf in de T40 te steken?\r\n\r\nAlvast Bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2007 Als het goed is zit onder je toetsenbord een mini pci wlan kaart en die moet gewoon over kunnen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2007 Bij nieuwere laptops zitten ze volgens mij (weet het zeker ) ingebakken meestal in het beeldscherm, als je hem later draadloos hebt gemaak dan kan je hem overzetten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2007 Het was idd een mini pci wlan kaart die onder het toetsenbord zat.\r\nDeze overzetten in de andere pc was zeer makkelijk maar aan het werk krijgen is wat helemaal anders...\r\n1802 Unauthorized network card is plugged in. Power off and remove the Mini PCI network card.\r\nkreeg ik na het opstarten.\r\n\r\nHier: [url]http://www.srcf.ucam.org/~mjg59/thinkpad/wireless.html[/url] kreeg ik info daarover. Deze site linkte me door naar [url]http://www.srcf.ucam.org/~mjg59/thinkpad/hacks.html[/url] en hier zou ik een programmatje in dos moeten laten starten. Het lukt me absoluut niet om de laptop in dos te kunnen opstarten... een diskettestation is niet aanwezig. Via USB stick zou het wel moeten lukken maar ik weet niet hoe je zo eentje moet aanmaken... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 goededag\r\nik zit met het volgende probleem.\r\nik heb een thinkpad t41.\r\nnu krijg ik de melding dat mijn usb spanning overschreden is, en ook mijn geluidskaart wordt niet meer gezien. geen idee hoe het kan.\r\nnu moet ik de hardware verwijderen en dan resetten, kan iemand me vertellen hoe ik dat moet doen?\r\nik ben niet echt technisch.\r\ngroeten Irie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2007 hallokes\r\n\r\nIk denk dat je meer succes gehad had als je een nieuw topic begonnen was.\r\nIk zal eens kijken hier, heb de T40 staan... \r\nIk denk dat je zo moet gaan:\r\n\r\nDeze computer (rechts klikken)\r\nEigenschappen\r\nTabbald HARDWARE\r\nApparaatbeheer\r\nBesturing voor geluid, video en spelletjes\r\nSoundMAX rechts klikken\r\nInstallatie ongedaan maken\r\nSoundMAX opnieuw installeren\r\n\r\nIk veronderstel dat het zo werkt SoundMAX zijn de audio drivers. Ik hoop dat het lukt :-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 ok dank u wel nero.\r\nik ga het proberen.\r\ndat met de topics snap ik niet helemaal. maar dat komt goed.\r\n:-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 [QUOTE] dat met de topics snap ik niet helemaal. maar dat komt goed.[/QUOTE]\n\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=23160[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2007 Bij deze heb ik dus nog geen hulp gekregen voor mijn probleem :( Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen