Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2007 Delen Geplaatst: 26 januari 2007 Hallo medegebruikers,\r\n\r\nIk heb ff een vraagje wat betreft mijn acer aspire e560 pc\r\nAls ik deze wil terugzetten naar de fabrieksinstellingen met het zogenaamde erecovery tool dan zegt hij no D2D system,erecovery cannot be installed.\r\nWat kan ik hier eventueel aan doen\r\n\r\nGroetjes Jack Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Heb je soms hardware vervangen in de pc of is er iets stuk geweest en is dit vervangen? Hoeveel schijven heb je in je pc 2 soms. Het lijkt wel of de pc een kopie van de orginele harddisk probeerd te benaderen en probeerd terug tezetten. Hiermee bedoel ik je hebt een kopie van c gemaakt en deze op harddisk bv. f gezet of heb je maar een schijf in jouw pc en daarop partities gemaakt en loopt het daarom nu fout. Of op 1 schijf zowel je besturingsysteem en je backup staan. Geen raid geinstalleerd in het heden of verleden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 [QUOTE=Black Eagle;290939]Heb je soms hardware vervangen in de pc of is er iets stuk geweest en is dit vervangen? Hoeveel schijven heb je in je pc 2 soms. Het lijkt wel of de pc een kopie van de orginele harddisk probeerd te benaderen en probeerd terug tezetten. Hiermee bedoel ik je hebt een kopie van c gemaakt en deze op harddisk bv. f gezet of heb je maar een schijf in jouw pc en daarop partities gemaakt en loopt het daarom nu fout. Of op 1 schijf zowel je besturingsysteem en je backup staan. Geen raid geinstalleerd in het heden of verleden.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb inderdaad 2 schijven en een externe schijf.\r\nEn wat die Raid betreft weet ik niet wat dat is en wat dat precies inhoudt.\r\nOh ja ik heb ook een tv tuner kaart ingebouwd als uitbreiding op mijn pc.\r\np.s. Wat betekend raid eigenlijk en wat houdt dat in\r\n Groetjes Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Een paar antwoorden en vragen. De antwoorden maar eerst: D2D betekend disk to disk. Het antwoord over raid daar verwijs ik je door naar wikipedia daarin staat een heel mooi verhaal wat betreft raid. En nu de vragen probeer die zo precies mogelijk te beantwoorden. 1De pc die je hebt gekocht zat daar een orginele xp bij of een recovery. 2 Is de hardware voor of na het maken van de recoverydvd toegevoegd. 3En is de recovery een kopie van de c schijf bijvoorbeeld en staat die op je andere hardeschijf gekopierd (zelf gedaan of niet) 4 Zaten er standaard 2 harde schijven in de pc? Het lijkt wel of de pc niet terug kan keren in de orginele staat, probeer het anders eens met de herstelopties van de dvd of in de pc zelf Dit is F??? even zelf proberen. Als dit ookt niet werkt het zelfde nog een keer doen maar dan de hardeschijf en de tv kaart eruit halen. Zorg wel dat je een backup hebt van je : favorieten, fotos mp3s filmpjes, kortom alle belangrijke dingen en zet die op de externe harddisk, zodat je die niet kwijt raakt ivm herstelopties!!! Het uithalen van de harde schijf is alleen bedoeld als de pc standaard 1 schijf had. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Antwoord op vraag 1: Er zat geen windows xp of recovery cd/dvd bij\r\nAntwoord op vraag 2: Ik heb nooit de mogelijkheid gehad om een recovery cd/dvd te maken\r\nAntwoord op vraag 3: Ik heb ooit eens een backup gemaakt op een andere schijf ja\r\nAntwoord op vraag 4: Er zaten standaard 2 schijven van 250 gb in mijn pc Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2007 Ik was even een een weekje offorum ivm (Vista en hardware upgrade) Is het probleem al op gelost? Ik Zag op de site van kieskeurig iets staan wat wel iets met jouw probleem te maken had : [url]http://www.kieskeurig.nl/review/F2D5DEADA1B867A8C12572040037E338.htm[/url] Misschien heb je hier iets aan (even alles doorlezen), zoniet laat het me even weten, dan ga ik verder zoeken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen