Ga naar inhoud

Welke thuisserver hebben jullie?

Aanbevolen berichten

Hallo ik vond het wel eens interesant om te weten van de mensen die een thuisserver hebben wat voor een ze er hebben en waarvoor ze hem gebruiken.\nDit is bv mijn thuisserver :\n\nSpec :\nCerelon 800mhz passief gekoeld\n512 mb ram\n160 gb hd\nWindows Server 2003 Standaart NL.\n\nGebruik voor :\nFileserver, centrale virusupdates, mp3 server , webserver , downloadserver en printserver
Link naar reactie
Jha, Ik heb wel een soort van Thuissurfer :\n\nAMD stem. 2800+ (1.6 Ghz )\n512 MB ddr 2 \n160 Gb sata \n250 GB exsterne hdd via U.s.b\nGeforce FX5200 128 MB pci \nWindows Xp pro Sp 2 \n2 casfens \n\nIk gebruik hem voor : DATA opslag (alle data b.v spellen setups enzo op een plaats \n\n2. Download Pc ( Voor downlade ik wil niet alle troep op alle pc\'s ) \n\n3. file Surfer/site hosting ( Vroeger hoste ik mijn oude site erop (roderik.homelinux.com ) maar nu niet meer wand ik wil niet constand een pc hebben branden (en zonder surfer is er niets aan ) \n\n4. er zit een Muis toetsenbord en beeldscherm aan wand als er b.v een vriend/gast is kunnen we met z\'n 4en een leuk lan game spelen \n\nPS. Vind het zelf erg handig, eerst had ik een 400 Mhz er voor en later een 600 Mhz , maar ik heb hem nu 3 a 4 maande en hij koste mij 260 nietzoveel maar een hele verbetering gewoon snelller en betrouwbbaarder
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...