Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2007 Delen Geplaatst: 26 januari 2007 ik heb een vraagje, het probleem is dat mijn Messenger live de laatste tijd elke keer weg valt (vast loopt) gewoon tijdens het chatten of als ik hem gewoon aan hebt staan krijg ik ineens een melding van verzenden en niet verzenden zonder echte foutmelding of code: dan sluit hij messenger live af en moet ik het programma weer opnieuw opstarten en aanmelden natuurlijk.\r\nerg vervelend zker als het regelmatig (om 15min ofzo) gebeurd.\r\nheb hem al verwijderd en opnieuw geinstalleerd natuurlijk, maar helaas....\r\nheb nu ook windows al opnieuw geinstalleerd maar ook dat geen resultaat...niemand zelfde probleem of oplossing? :confused: :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2007 vraagje terug, hoe is windows op jouw pc beveiligd?\r\nzoals virusscanner en firewall.\r\nals dat verder in orde is weet ik het ook niet maar het is in ieder geval belangrijk om dat up to date te hebben.\r\nen die melding van verzenden en niet verzenden? wat bedoel je daar precies mee?\r\nhet kan namelijk ook dat andere software een conflict veroorzaakt met je msn messenger live.\r\nwelke software wordt er samen met windows opgestart?\r\nklik op Start/uitvoeren > typ msconfig en klik OK.\r\nkijk in tabblad opstarten wat er allemaal wordt op gestart samen met windows.\r\ndoe niks als je niet zeker weet of het kan.\r\nhoeveel pictogrammetjes zie je rechtsonder in de taakbalk bij de klok? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen