Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2007 Delen Geplaatst: 26 januari 2007 Dus het probleem zit zo: ik heb deze morgen Windows XP opnieuw geïnstalleerd en nu heb ik een probleem. Hij herkent mijn geluidskaart niet meer. Ik heb geprobeerd de driver AC97 geïnstalleerd en dit werkt ook niet. En het probleem is ook dat ik niet weet wat voor geluidskaart heb. Als ik op de website van de fabrikant ga kijken staat er Soundblaster compatible maar ik weet niet wat dit betekent. Zou iemand me kunnen helpen. \r\n\r\nbtw: SP2 is ook al geïnstalleerd\r\n\r\nHartelijk bedankt, \r\n\r\nJummo Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2007 je geluidskaart zit waarschijnlijk geïntergreerd op je moederbord (ac97).\r\nals je wil weten wat voor geluidskaart je hebt download dan everest home.\r\nmet everest kan je alle gegevens over je pc te zien krijgen.\r\nook zie daar een link naar de site met de juiste drivers.\r\n\r\n[url]http://www.starfix.nl/includes/helpdesk/downloads/everesthome_220.exe[/url]\r\n\r\nheb je in de bios nog wat veranderd?\r\ndaar kan de geluidskaart van het moederbord aan en uitgeschakeld worden.\r\nheb je een losse geluidskaart dan moet deze uit staan.\r\nzo niet dan moet deze aan staan\r\nsucces Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2007 ok, ik zal het ff proberen en ik zal je wel iets weten te zeggen als het al dan niet werkt\r\n\r\n*EDIT*\r\n\r\nIk heb op een andere forum dit gevonden: Microsoft Hotfix KB888111 for HDAudio. Heb dit geïnstalleerd en dan vond XP meteen nieuwe hardware: MIJN GELUIDSKAART. bedankt Stringai voor je hulp. Dat programma heeft mij goed geholpen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2007 das mooi, fijn dat je weer verder kan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen