Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2007 Delen Geplaatst: 26 januari 2007 wie weet er mischien antwoord.\r\n\r\nIk kan een cf niet meer lezen,pc detecteerd de kaart niet meer. de kaart lezer werkt wel bij andere cf kaarten,ik kan de foto\'s wel nog van de camera zien hij slaat ze ook gewoon op, het is een canon cfcard fc-32mh, ik kan ze ook niet via het toestel op de pc zetten. krijg dan de melding voer kaart in , het vreemde hier aan is ik kan wel foto\'s op de kaart via het toestel zien. het toestel is een canon powershot g6\r\n\r\nweet iemand mischien een oplossing hier voor of moet ik de foto\'s als verloren beschouwen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2007 Beschouw de foto\'s zeker nog niet als verloren! Als ik jou was zou ik met een programma als [URL=\"http://www.pcinspector.de/file_recovery/uk/welcome.htm\"]PC Inspector Smart Recovery[/URL] (freeware) de data eraf proberen te halen, dat lukt in dit geval waarschijnlijk wel. Daarna zou ik het kaartje even goed formatteren (probeer eens een FAT ipv FAT32 formattatie)... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2007 Ik heb pc inspector geinstalleerd,maar helaas hij vind ook geen image\'s op het kaartje, het vreemde is dat ik ze op het toestel wel kan bekijken, maar als ik het toestel rechtstreeks met de pc verbind worden er geen image\'s gevonden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2007 Heb je het al op een andere pc geprobeerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2007 en met een foto recover prog dan\nmij al eens gelukt met : digital photo recovery Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2007 Tsjongejonge, een paar dagen na dit gelezen te hebben overkomt mij hetzelfde... al die foto\'s onleesbaar.. Ik ga zo proberen of PC Inspector Smart Recovery de uitkomst biedt.. (Mijn camera is overigens geen Canon maar een Pentax Optio a10).. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2007 heb op een andere pc geprobeerd ook niks. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 [quote=Potlood;290806]Tsjongejonge, een paar dagen na dit gelezen te hebben overkomt mij hetzelfde... al die foto\'s onleesbaar.. Ik ga zo proberen of PC Inspector Smart Recovery de uitkomst biedt.. (Mijn camera is overigens geen Canon maar een Pentax Optio a10)..[/quote]\n\nAls het kaartje wel wordt gelezen (wat bij topicstarter niet meer werkt begrijp ik) is Isobuster ook een optie..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Bij mij heeft PC Inspector alle foto\'s gelukkig terug gevonden.\n \nHoe de TS zijn probleem nu op moet lossen weet ik eigenlijk ook niet meer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2007 Ik heb zelfde probleem gehad; foto\'s van safari in Kenia niet meer terug te krijgen. Zowat alle recovery software geprobeerd en SD card opgestuurd naar \"fotodokter.nl\". Na maanden kregen we bericht terug dat ze er niets mee konden (fotodokter is alleen per email ter bereiken, en daar reageren ze gewoon niet op). Uiteindelijk SD card opgestuurd naar LT Technology Europe Ltd. ([url]www.lc-tech.co.uk);[/url] binnen 3 dagen reactie dat 209 van de 235 foto\'s gered zijn. Kosten 125,-- euro, maar dat was het ons wel waard. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen