Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2007 Delen Geplaatst: 25 januari 2007 Ik ben een fanatiek gamer, en sinds een tijdje deed mijn computer raar.\r\nAls ik aan het spelen was, ,liep soms het spel vast, en zag je alles niet meer duidelijk , maar wazig. (screen tearing).\r\nNa een tijdje liep de hele computer vast, of startte vanuit zichzelf op.\r\nOp dit moment loopt de computer vast, na 15 min spelen van een spel , maar loopt ook vast als ik gewoon op internet bezig ben.\r\nAls ik dan mijn computer opstart hoor ik 2 piepjes en gaat de monitor niet aan.\r\nNa een dag wachten doet hij het weer, maar binnen de korste keren loopt hij weer vast/reboot hij en hoor ik weer die 2 piepjes.\r\nIk heb geen idee wat er aan de hand is (Videokaart zou het logisch zijn)\r\nAlvast Bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2007 Wat voor moederbord en bios heb je dan kan je daar even opzoeken wat die piepjes inhouden[URL=\"http://www.pims-pc-shop.nl/forum/viewtopic.php?t=2&sid=47bd182737774b46a70e4feaabcde8dd\"] hier [/URL]staan de standaard piepjes Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2007 Als we de lijst die rajo heeft gegeven moeten geloven, is twee korte piepjes een defecte ram module. Zet er eens een andere ram module in en kijk of dat wel werkt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2007 Edit : Het zijn eigenlijk 3 piepjes, een tuuuuuut, en dan tuut tuut (lang, kort, kort) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2007 Ik zou, met stroom AF, eens 1 voor 1 alle kaarten en ook de RAM(s) voorzichtig een paar keer uitnemen en weer terugsteken, waardoor de contacten zichzelf reinigen (verontreiniging is meestal onzichtbaar).\n\nIn ernstig geval maak ik wel eens de steekcontacten (dus NIET de fitting!) ietsjes vochtig met contactreiniger, maar pas daarmee op want er bestaat niet 1 reiniger die 100% vriendelijk is tegen [b]alle[/b] plastics en ik heb slots, schakelaars enzo spontaan heel kort na besproeiïng zien barsten op de eigen veerspanning, grote schades. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2007 [quote=FeelGood;289955]Edit : Het zijn eigenlijk 3 piepjes, een tuuuuuut, en dan tuut tuut (lang, kort, kort)[/quote]\nOp de site die ik je gegegeven heb staat dat dan je videokaart wat problemen geeft.:cool: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2007 Kijk of je hem goed der in hebt geplaatst\r\n\r\n*had ik ook* :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen