Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2007 Delen Geplaatst: 25 januari 2007 Als ik mijn computer uit doe dan start ie vanzelf weer op,ik kan hem wel uit zetten maar dan moet snel de aan/uit knop in drukken.(heb probleem sinds ik xp-prof. er op heb gezet) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2007 Heb je problemen met de instalatie gehad?\nGeeft de pc een foutmelding bij het afsluiten?\nKan je hem in de veilige modus opstarten?\nKan je hem met de cd opstarten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2007 Nee ik verder nergens problemen mee of gehad,verder ook geen fout melding en veilige modus en van cd opstarten lukt ook. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2007 In Start>configuratiescherm>systeem>geavanceerd>opstart- en herstelinstellingen het vakje uitvinken naast \"De computer automatisch opstarten\". Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2007 Bedankt voor de tip,alles nu ok!!!!!!!!!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen