Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2007 Delen Geplaatst: 25 januari 2007 Hallo allemaal,\r\nIk ben hier nieuw dus ik weet niet op dit onderwerp hier goed staat::) \r\nMijn vraag: Steeds krijg ik onder het internet reclame bloks, mijn pop-up blokkering staat gewoon aan en ik heb mijn pc gescant met avast en Ad-aware.\r\nIk weet niet wat ik nog meer kan doen. \r\nzou iemand mij kunnen helpen:confused: \r\nAlvast bedank:D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2007 Hangt van de site af. Veel websites zijn afhankelijk van reclame om de boel draaiend te houden, dus die zullen reclame gebruiken. Sommige sites doen dat door, als je naar een bepaalde pagina wilt, eerst een reclame te laten zien, en daarna pas (automatisch) naar de pagina te gaan die je wilde zien. Daar doe je eigenlijk niks aan.\nVaak zie je ook (en die is een stuk irritanter) van die flash blokken die over de pagina heen worden gelegd. Die moet je dan eerst wegklikken voor je de pagina kunt gebruiken, maar soms is het nogal zoeken.\n\nDe beste methode is het gebruik van iets als AdBlock, een FireFox extensie, maar uiteraard heb je daar alleen wat aan als je met FireFox surft. Er zullen misschien wel soortgelijke programma\'s zijn die in IE7 werken. Nadeel daarvan is weer dat er sites zijn die het gebruik van die dingen niet toestaan. Tweakers.net bijvoorbeeld, heeft in de voorwaarden staan dat je gratis mag registreren, en dus mag posten op hun forum, mits je geen adblockers gebruikt. Als je dat wel doet, dan riskeer je dat, als ze erachter komen, je een ban krijgt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2007 [QUOTE=JohnL;289936]Nadeel daarvan is weer dat er sites zijn die het gebruik van die dingen niet toestaan. Tweakers.net bijvoorbeeld, heeft in de voorwaarden staan dat je gratis mag registreren, en dus mag posten op hun forum, mits je geen adblockers gebruikt. Als je dat wel doet, dan riskeer je dat, als ze erachter komen, je een ban krijgt.[/QUOTE]\r\n\r\nwat is er mis met een adblocker? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2007 [quote=platini;290049]wat is er mis met een adblocker?[/quote]\n\nDoor het gebruik van een adblocker blokkeer je alle reclame op de site. Die reclame is echter datgene waar de site zijn inkomsten vandaan haalt. Oftewel, je maakt dan wel gebruik van de site, maar je \"betaalt\" er niet voor door alle reclames weg te laten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2007 [QUOTE=JohnL;290052]Door het gebruik van een adblocker blokkeer je alle reclame op de site. Die reclame is echter datgene waar de site zijn inkomsten vandaan haalt. Oftewel, je maakt dan wel gebruik van de site, maar je \"betaalt\" er niet voor door alle reclames weg te laten.[/QUOTE]\r\n\r\naaaah ik snap\r\n\r\n\r\nmaar ik zat net weer even op tweakers.net maar ik kreeg geen pop-up of wat dan ook.\r\nzitten die alleen bij hun forum? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2007 Ik neem aan dat je zelf ook een popup/reclame blokker hebt... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2007 nee nooit gehad\r\n\r\nword wel tijd voor btw onder het gamen pop ups van microsoft zelf :S Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2007 [quote=platini;290053]aaaah ik snap\n\n\nmaar ik zat net weer even op tweakers.net maar ik kreeg geen pop-up of wat dan ook.\nzitten die alleen bij hun forum?[/quote]\n\nTweakers.net werkt met Google Adwords, zo te zien. Er staat bijvoorbeeld op de frontpage ([url]www.tweakers.net[/url]) een vak met reclame boven de lijst met headlines. Op het forum staat helemaal bovenaan, naast de Quicksearch, een soortgelijk reclameblok. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Alvast bedankt voor al jullie antwoorden, al dit had ik voordien nooit en nog een probleem kreeg ik er gelijk bij al bij het opstarten een schijfcontrole komt loopt die vast.:mad: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Om de reclame buiten de deur gehouden gerbuik ook gewoon een aangepaste hosts file. Inderdaad reclame is de inkomsten bron van de meeste sites. \r\nBij runescape (als voorbeeld) hebben ze nu een regel dat als je reclame blokked als je een gratis account hebt, je character gebanned wordt, als ze er achter komen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen