Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2007 Delen Geplaatst: 25 januari 2007 Ik heb een HP Deskjet 5150 printer. Mijn kleureninkt heb ik vorige week laten vullen. Als ik nu wat uitprint, komen er verticale rare strepen te voorschijn. De kleuren zijn op zich wel goed. De strepen zijn een halve centimeter breed, dan weer groen, dan weer geel van kleur. \r\nNu lees ik op dit forum wel iets over printplaten die stoffig kunnen zijn. Kan ik deze zelf schoonmaken met alcohol of moet ik dit juist niet doen?\r\n\r\nGr. Volley Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2007 Heeft je hp geen geen opties in je software zoals clean inkthead? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2007 Nee helaas niet, daar had ik al naar gekeken. Ik las op andere sites al de tip om de printplaat met glassex o.i.d schoon te maken. Maar daar heb ik me nog maar niet aangewaagd. Misschien iemand nog een ander idee??\r\n\r\nGr. Volley Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2007 Ik heb ook een hp en in de hp dirigent kan je toch het hulpprogramma starten om de printerkop te reinigen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2007 Als ik naar configuratiescherm-printers ga en ik klik op eigenschappen, dan zie ik nergens iets wat lijkt op het reinigen van de printerkop. Er wordt van allerlei advies gegeven, maar dit dus niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2007 miss een add-on van HP? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2007 Onder start en programma`s zou die moeten staan en ander wat platini zei.\nDan mmoet je even de cd erin doen en de hp dirigent instaleren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen