Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2007 Delen Geplaatst: 25 januari 2007 Ik heb sinds kort IE7 en wanneer ik op een link druk opent zich een nieuw venster in een klein formaat (5 x 10cm). Dit moet groter, en blijven...\r\nBij IE6 was dit verholpen door het formaat te nemen dmv kliksleep van de hoeken van het venster en vervolgens bestand>sluiten. Daarna werd het volgende venster geopend ter grootte van het vorige formaat. (heb je \'m nog?)\r\nBij IE7 gaat deze grap niet op. Elke keer wannaar ik op een link druk moet ik dit venster vergroten. Kan dit niet anders?\r\n\r\nWaarom zijn er eigenlijk die tabbladen als je de links toch in een nieuw venster krijgt? Of kan je instellen dat deze op een nieuw tabblad geopend worden ipv een nieuw venster? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2007 met de ctrl toets+link klikken kan je hem in tabbladen krijgen\r\n\r\nen met de mousewheel klikken dan krijg je het ook in de tabbladen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2007 Ga eens naar Extra > Internetopties > tabblad Algemeen en klik op het knopje Instellingen onder het kopje Tabbladen. Er verschijnt dan een dialoogvenster als hieronder. Neem de onderste twee instellingen daarvan over. Met die instellingen kun je optimaal gebruik maken van tabbladen.\r\n[ATTACH]10119[/ATTACH] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2007 Ah, da\'s beter zo... thks! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen