Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2007 Delen Geplaatst: 24 januari 2007 Als ik de stekker van mijn LAN-verbinding van mijn PC in mijn laptop steek, krijg ik een beperkte of zelfs geen verbinding.\r\n\r\nAls ik de stekker er insteek, gaat hij het netwerkadres controleren en dan maakt hij geen goede verbinding.\r\n\r\nHeeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?\r\n\r\nIk heb overigens wel 2 netwerkkaarten in mijn PC, maar toen er nog maar 1 kaart in zat had ik hetzelfde probleem.\r\n\r\nHier heb ik nog een screenshot van de foutmelding:\r\n\r\n[IMG]http://img254.imageshack.us/my.php?image=foutmelding6yt.jpg[/IMG] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2007 Het is het plaatje in de midden, ging even verkeerd met posten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2007 Geef even wat meer informatie:\r\nWelke provider? \r\nWat voor modem?\r\nAlgemeen:\r\nOp de pc die wel internet heeft via start > uitvoeren > cmd [Enter]\r\nIn het Dos venster intypen: ipconfig /all [Enter]\r\nje krijgt dan een scherm met informatie over je netwerk met ongeveer het volgende:\r\n Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC\r\n Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-FF-80-52-4D-32\r\n DHCP ingeshakeld. . . . . . . . . : ja\r\n Autom. configuratie ingeschakeld. : ja\r\n IP-adres. . . . . . . . . . . . . : 10.120.0.252\r\n Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.2\r\n Standaardgateway. . . . . . . . . : 10.120.0.208\r\n DHCP-server . . . . . . . . . . . : 10.120.0.108\r\n DNS-servers . . . . . . . . . . . : 10.120.0.108\r\nDan UTP-kabel aansluiten op laptop en daar hetzelfde doen.\r\nEven vergelijken. ( Desnoods even met Alt + Printscreen een schermafdruk maken en die hier even neerzetten.) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2007 Ik zit bij Planet en heb een USB-modem van Ericson. De screenshotjes volgen in de loop van de dag... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2007 Ik heb hem aan de praat gekregen, heb bij de internetverbinding het delen aangevinkt en bij de netwerkkaart uitgevinkt. Toen deed hij het ineens wel. Nu kan ik alleen maar per netwerkkaart op internet, maar om dat iedere keer om te vinken is niet zoveel wel. Mijn dank gaat uit naar jullie allen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen