Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2007 Delen Geplaatst: 24 januari 2007 Hee\r\n\r\nIk heb een redelijke oude laptop (Asus A1300) met Intel Celeron Processor en een Kloksnelheid van 851 Mhz en 240 mb Ramgeheugen. (Ik weet hoe ik er mee om moet gaan maar niet hoe je dingen moet upgraden etc)\r\n\r\nNu wil ik een nieuw werkgeheugen. Er zit nu een vervangbaar 128mb UNB PC133 CL3 van Apacer in, maar waarmee zou ik dat het beste mee kunnen vervangen dat mijn laptop wat sneller wordt?\r\n\r\nAls jullie nog evt meer info nodig hebben hoor ik het wel (als je ook verteld waar ik het op kan zoeken) Bedankt voor de moeite.\r\n\r\nGroeten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2007 het beste is in de handleiding van je moederbord kijken\r\ndaar staat namelijk in wat er in je laptop kan ALS je er al wat bij kan doen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2007 heej ik heb ook een ouder lapttop self gekogt:D\r\n\r\nma ok ik heb:\r\npentium 2\r\n399mhz \r\n192 mb ram(1x 46 en 1x 128)\r\nfijne laptop kun je ook makkelijk meej nemen ma dus ik heb een acer )\r\nmaa dat kun je makkelijk vervangen .\r\n\r\nheb je sd of ddr geheugen???\r\n\r\nmvgr wesley Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen