Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2007 Delen Geplaatst: 24 januari 2007 Hoi allemaal\r\n\r\nik heb een vraagje. Ik ga een laptop kopen voor mijn studie (veel met video werken/bewerken/monteren, dus veel met beeld\r\nen zware programma\'s).\r\nIk heb hiervoor deze aanbieding gezien. Kunnen jullie beoordelen of dit een goede koop is.\r\nZelf weet ik alleen een beetje wat ik nodig heb (veel geheugen) maar niet of dit nou een goede is, of dat er nog iets mist.\r\n\r\nCompag Presario v6152\r\nINTEL centrino duo mobiele technolgie met\r\nintel core 2 duo processor T5500\r\n15.4 inch brightview breedbeeld TFT scherm\r\n2 gb ddr2 werkgeheugen\r\n120 gb s-ata harde schijf\r\ndvd-rewriter (+/- rw) DL LightScribe\r\nWirelss Lan 802.11 a/b/g en blue tooth\r\noa 3 x usb, 1 Firewire, 1 x TV-out\r\nCardreader 5-1\r\nMicrosoft works 8.0\r\nMicrosoft windows xp media center edition (voordelige upgrade naar Vista)\r\n\r\nIk moet er kabel en adsl op aan kunnen sluiten, is dat mogelijk? (ik weet namelijk niet wat de kabel voor aansluiting heeft)\r\n\r\nbvo Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2007 op het eerste gezicht lijkt het een goede laptop voor zwaardere dingen\r\n\r\nalleen ben ik niet bij met laptop video kaarten dus als mensen mij kunnen \'backen\' ben ik blij Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2007 [QUOTE=domie;289595]Ik heb hiervoor deze aanbieding gezien.[/QUOTE]Wat kost dat dan? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen