Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Delen Geplaatst: 23 januari 2007 Als ik een nieuwere versie van Java installeer kan ik geen smileys meer gebruiken op fora maar wél LimeWire opstarten. Draai ik het terug dan heb ik wél LimeWire maar kan geen smileys op fora gebruiken. Ik heb al van alles geprobeerd maar kan het niet verhelpen. Heeft iemand misschien een tip voo mij? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2007 Uhm... wijzig het bericht nog \'s. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2007 Bij mijn weten is er maar 1 GOED Java en dat kun je gratis downloaden van SUN.\r\n\r\nHeb je dat? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2007 ja, ik heb op java.com de juiste gedownload. versie 1.50 update 10. Als ik sun.java kies, weet ik niet wat ik moet nemen........... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2007 SUN biedt het meest/eerst een basispakket aan dat voor nagenoeg iedere gebruiker volstaat.\r\n\r\nVroeger zat er SUN java in de oudere Windows-CD\'s maar ze zijn geen vrienden meer van elkaar; het java van Windows zelf is te slap. Zonder SUN java aan boord kom je zelfs op veel Internet-sites niet eens meer goed mee. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2007 probeer deze eens\n[URL]http://images.spelpunt.nl/java/jre-6-windows-i586.exe[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2007 Ik heb ondertussen de zaak werkend gekregen......hoop ik. Ik moet het allemaal nog ff volledig testen maar we zijn hier ook aan het verbouwen en de comp staat zowaar wel eens een dag uit. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen