Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Delen Geplaatst: 23 januari 2007 Ik heb 4 cd\'s met daar op Windows Server 2003\r\nWeet iemand of het mogelijk is in van deze 4 cd\'s 1 dvd te maken.\r\n\r\nIk weet dat het bestaat want je hebt ook dvd\'s van de sims waar op\r\nalle uitbreidingen staan. Dus mischien is het ook mogelijk om dit\r\nzelf te doen.\r\n\r\nIemand mischien een uitleg ?\r\nAlvast bedankt ! :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2007 Misschien is er ook een andere methode, maar ik brand alles dan per cd in een aparte map als data.... (je krijgt dan dus 4 mappen op je DVD) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2007 maar t moet wel kunnen booten vanuit de bios,\r\ndus ben bang dat dit dan niet werkt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2007 Nee... dan kan mijn simpele oplossing inderdaad niet.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen