Ga naar inhoud

Vol

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nWe hebben een desktop computer van IBM best een goed ding.\r\nAlleen is hij heeelemaal vol 0 bits beschikbaar.\r\nNu wil ik wat programma´s weg halen om zo wat ruimte te krijgen.\r\nAlles wat ik doe of wil doen geeft XP aan dat het niet lukt omdat er te weinig ruimte is.\r\nSchijfopruiming ook al gedaan maar zet geen zoden aan de dijk.\r\nHerstelpunt werkt ook niet.\r\nXP hebben we niet die zat er al op, hoe krijg ik toch weer ruimte?\r\nOf hoe kan ik op een andere mannier dat ding weer schoon krijgen?\r\n\r\nTna ;-)
Link naar reactie
Hai terugnaaraf,\r\n\r\nga via start-configuratie-software en open de software. Na enige tijd zul je zien wat voor propgramma\'s je in de loop der tijd hebt geinstaleerd. Hier kun je de programma\'s die je niet meer gebruikt verwijderen.\r\n\r\nDaarna via start-alle programma\'s-bureauasseccecoires schijfcontrole laten doen, dan schijfopruiming en ten slotte defragmentatie.\r\n\r\nJe bent even zoet maar dan heb je weer wat ruimte op je c-schijf.\r\n\r\nSucces.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...