Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Delen Geplaatst: 23 januari 2007 Goedemiddag,\r\nIk wil graag overstappen van XP Pro naar Windows Vista Home Premium.\r\nIk heb een vraag hier over er wordt door Micorsoft geschreven TV kijken en opnemen.\r\nMoet ik daar een TV kaart voor kopen of moet de Video kaart samen met Vista het doen.\r\nIk heb kabel bij mijn PC voor TV en Radio.\r\nIk weet niet wat ik hierbij voorstellen met Vista TV kijken en opnemen.\r\nZou iemand willen uitleggen hoe ik dat moet zien en of ik er een tv kaart nodig heb.\r\nAls ik een tv kaart nodig heb welke is het beste om te nemen\r\nBij voorbaat dank voor alle hulp.\r\nMet vriendelijke groetjes,\r\nStephanie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2007 Als je wilt opnemen heb je een tvkaart nodig ja, maar voor de rest kun je vista prima draaien zonder tvkaart, als je overige specs tenminste oké zijn.\r\nGroeten,\r\nMilan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2007 Als je wilt tv kijken op je pc heb je wel een tvkaart nodig maar je hebt het niet specifiek nodig om vista vlotjes te kunnen draaien hoor!!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2007 Hartelijk dank voor jullie reacties.\r\nDus heb ik toch een tv kaart nodig.\r\nVoor de rest weet ik wel wat nodig is voor vista alleen de tv kaart wordt niet vermeld door microsoft.\r\nGroetjes Stephanie Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen