Ga naar inhoud

incredimail veranderingen

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nmisschien kan je eerst terug/overgaan naar bijvoorbeeld outlook.\r\nDaarna alles van Incredimail verwijderen van je computer en vervolgens een oudere versie van Incredimail installeren en niet meer updaten naar een nieuwere.\r\nIk heb nooit Incredimail gebruikt dus ik weet niet zeker of het lukt om een oudere te installeren, maar het lijkt mij van wel.\r\nHet is misschien wel veel werk, maar ik vind nergens een verwijzing hoe het eenvoudiger kan.\r\n\r\nIn ieder geval succes.
Link naar reactie
[QUOTE=Tonchance;291884]Misschien kan een forumlid hierin iets betekenen.\r\nBlijkt al een oud probleem te zijn. :( \r\n\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=25457[/url]\r\n\r\nHet schijnt dus wel te kunnen.[/QUOTE]\r\n\r\nzoals ik al op het andere forum zei\r\n\r\nprobeer haar een prive bericht te sturen of een email als ze dat aan heeft staan\r\n\r\n\r\nanders sry
Link naar reactie
Wat bedoel je met dat de huidige versie geen HTML ondersteunt? Dat je geen mail kan verzenden met Incredimail briefpapier? Ik heb er altijd probleemloos mee gewerkt. Ik gebruik nu Incredimail Premium (gekocht). Dit bevalt goed.\r\n\r\nWat ik altijd doe is programma\'s die ik wil gaan gebruiken opslaan op de computer. Mijn harde schijf is verdeeld in C: software en D: data. Alle gedownloade programma\'s sla ik op op D: Bij een crash ben je dus nooit iets kwijt. Je hoeft dan alleen maar de software opnieuw te installeren.\r\n\r\nOok regelmatig een backup maken is aan te raden.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Nee Bokerdie,\r\n\r\nBij sommige inkomende mails geeft IncrediMail de tekst \r\n[COLOR=\"Red\"]Your email client does not support HTML messages[/COLOR]\r\nIk denk dat dat pobleem ontstaat bij installatie van de nieuwe IE7.\r\nMaar kennelijk is er nog geen oplossing voor.\r\nOok het junkfilter is verdwenen en kost eventueel geld..\r\n\r\nJoop
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...