Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Delen Geplaatst: 23 januari 2007 Sinds vorige week heb ik me op het pc-gamen gestort. Ik heb een \'zware\' Asus laptop gekocht en ook gelijk het spel Oblivion.\r\nToen ik het spel opstarte zag ik bij de intro-film al dat ie nogal blokkerig was. Ik heb de meeste grafische instelling teruggeschroeft maar allen zonder resultaat. Direct was ik bang dat mijn computer het spel niet aan kon, maar met mijn beperkte kennis heb ik de laatste versie van Direct X geinstalleerd. Daarna liep het spel als een zonnetje, zelfs toen ik de instelling terug opschroefde naar standaard.\r\nEchter toen ik later weer eens mijn laptop opstartte had ik weer hetzelfde probleem. De grafische instellingen van de game hebben geen resultaat.\r\n\r\nKan iemand mij helpen?? Ik denk dat er een proces of instelling in de computer verandert moet worden, maar ik als leek zou niet weten wat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2007 Post even de hardware van je laptop. Dit kan je doen met everest. Heb je wel je drivers van je videokaart up to date? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen