Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Delen Geplaatst: 23 januari 2007 heb slideshow omgezet naar mpeg bestand.kan ik dit branden op dvd zodat het op tv bekeken kan worden? heb al nodige dvd\'s verpest die niet op stand alone dvd speler te bekijken waren vandaar mijn vraag. Als niet met mpeg kan, welk bestand moet ik dan hebben om het op tv te kunnen bekijken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2007 Je moet er een VIDEO-DVD van branden .\nDe meeste brandprg\'s maken er dan een echte video dvd van die op iedere dvd speler is af te spelen.Nero Vision (vanaf 6) en Roxio Easy cd/dvd creater vanaf 6 ,of ulead dvd workshop of movie factorie kunnen dat allemaal.\nJe maakt er waarschijnlijk een data dvd van ,en die speelt dus bijna nergens af ,als alleen op je pc. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2007 met divx kan die hem zowiezo wel lezen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2007 Is ook niet zo ,,erg veel dvd spelers spelen geen divx af ,en er zijn meerdere divx soorten dus al ondersteund de dvd speler wel divx ,dan is er nog steeds kans dat het niet gaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2007 als ik er een video dvd van moet maken,,hoe doe ik dat...heb progr.dat kan omzetten naar mpeg 1, mpeg 2, vcd, dvd, svcd. Welke moet ik dan hebben? sorry ik heb dit nooit eerder gedaan dus misschien stel ik wel domme vraag. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2007 Als er in de optie\'s ook \"dvd\" staat ,dan moet je die dus hebben.\nIk weet niet met welk prg je de diashow maakt ,maar er zijn prg\'s die er zelf metteen een video-dvd van kunnen maken.\nProShowGold is zo\'n prg ,maar dat is niet gratis. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2007 Als je de fotos op een CD zet maak je er een SVCD van zie figuur 1.\r\nMaak je er een DVD van Zie figuur2\r\nSucces Tim Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2007 bedankt voor de tips.. het is gelukt..progr gevonden dat alle bestanden over kan zetten,zodat fotoslideshow op tv bekeken kan worden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen