Anoniem2 Geplaatst: 22 januari 2007 Delen Geplaatst: 22 januari 2007 help help\r\n\r\nik heb recent een p.c samengesteld er is mij geadviseerd om windows media center \r\nte nemen i.v.m het overstappen naar vista (is goedkoper dan xp home zeggen ze)\r\nnu heb ik het systeem gehad werkte prima nu heb ik mijn programma\'s erop gezet,\r\nik heb alle updates binnengehaald van windows en nu gaat alles niet meer zo soepel als eerst.\r\nik wilde daarom terug naar een herstel punt.\r\nik ging naar start/programs/bureau-accesoires daar staan nu nog alleen maar twee kopjes\r\n1 met adresboek.\r\n2 met systeembeheer daar staat alleen internet explorer (zonder invoegtoepassingen)\r\n\r\nnu wil ik graag weten of hij wel systeem herstel punten heeft aangemaakt en hoe kan ik die dan gebruiken om deze terug te zetten.\r\nhet vinkje is wel weg bij systeemeigenschappen/systeemhertsel.\r\n\r\nwie kan mij helpen met dit probleem. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2007 Start> uitvoeren> type dan: %SystemRoot%\\system32\\restore\\rstrui.exe\r\ndruk op OK, dan kom je vanzelf in het herstelmenu. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen