Anoniem2 Geplaatst: 22 januari 2007 Delen Geplaatst: 22 januari 2007 Goedenavond, \r\n\r\nKan iemand mij helpen met het volgende!! Ik heb thuis een Sitecom Router staan om Wireless thuis te kunnen internetten. In dit paket zat een usb stick die het overigens perfect doet. \r\n\r\nNu heb ik voor mijzelf een Cardbus Card gekocht maar ik krijg hem niet aan. Is er misscien iemand die zou kunnen helpen? \r\n\r\n\r\nkan ik misschien wat plaatsje invoegen zodat het mischien wat duidelijker gaat worden? \r\n\r\nAlvast dank, \r\n\r\nMarcel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2007 Zie je hem wel in je apparaat beheer? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2007 Ja dat wel en hij geeft onder ook aan dat hij een netwerk aan het zoeken is maar hij krijgt maar geen verbinding.\r\n\r\nBegrijp er werkelijk helemaal niks van daar de usb stick die bij de router zat het zonder problemen doet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2007 \"probeert verbinding te krijgen ? \" \nVraag 1 : hoe zit het met ip adres? staat de dhcp server aan, of moet je zelf ip adressen invoeren?\n\nVraag 2 moet je nog een beveiliging invoeren? wep/wpa?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2007 Voor ik zover kan zien moet het zo zijn dat hij automatich een ip adres geeft en ja er moet een wacht woord in alleen ik weet niet welke precies.\r\n\r\nAls je namelijk de boel installeer dankomt er een schermpje waar ik een nummer moet invullen waar zowel de router als de USB stick op reageerd.\r\nDoe ik nu de pc card erin komt dit scherm niet te voorschijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2007 Heb je wel de benodigde software geinstaleerd? misschien op een tabblad waar je je key in moet vullen....\nEn zie je wel je netwerk? met die cardbus? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2007 Ik heb helaas geen tabblad gemist want die zijn er niet. Hij ziet een 5 tal netwerken maar het netwerk wat ik hier heb dat pakt hij niet op.\r\n\r\nWeet niet of ik het wachtwoord kan resetten van de router maar ook daar kan ik niet inkomen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2007 Als je in je router wilt komen, moet je daar een utp kabel aansluiten naar de pc.\nEn w.b.t. die tabbladen : das vreemd, je moet toch in kunnen stellen wat de key is? : rechts klikken zie je dan opties of zo?\nErg vreemd..... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen