Anoniem2 Geplaatst: 22 januari 2007 Delen Geplaatst: 22 januari 2007 hallo,\r\n\r\ntoen Windows SP2 uitkwam heb ik de update uitgesteld, vanwege de vele zogenaamde problemen. nu denk ik er toch over het te installeren, omdat ik het volgens mij nodig heb als ik SyncToy v1.4 wil gebruiken. en ook zul je uiteindelijk met de tijd mee moeten nietwaar. toch ben ik een btje angstig door dingen die ik gelezen heb op verschillende forums, dat het bvb de laptop langzamer maakt \r\n\r\nben niet echte een expert, dus als er problemen ontstaan gaat het veel tijd/moeite kosten om het weer op te lossen\r\n\r\nik gebruik thunderbird en firefox voor mail/ineternet. \r\n\r\nheb norton internet security.\r\n\r\nlaptop is een HP DV 1159\r\n\r\nzijn er nog dingen die ik beslist wel/niet moet doen? \r\n\r\nbedankt,groet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2007 Wat je beslist moet doen is SP2 installeren.\r\n\r\nHet snelheidsverlies is erg beperkt, als je een beetje snelle laptop hebt, dan zul je het niet eens merken.\r\n\r\nWat je ook beslist moet doen is een backup maken. Het beste kun je een upgrade naar SP2 direct uitvoeren als je windows opnieuw hebt geinstalleerd. Des te langer je wacht met het installeren van SP2 na een schone installatie, des te meer kans je hebt dat er problemen optreden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen