Ga naar inhoud

videokaart krijgt niet genoeg voeding

Aanbevolen berichten

Als ik de computer opstart krijg ik een melding dat mijn videokaart niet genoeg voeding krijgt.en dat hij aangepast word.\r\nik heb een videokaart NVIDIA GeForce FX 5950 Ultra (256 MB)\r\nik heb er pas een zwaardere voeding inde computer laten zetten (550 W) dus daar kan het ook niet aanliggen.\r\nAf en toe word mijn beeldscherm een paar seconden zwart, en daarna is het beeld weer terug.\r\nWeet iemand hoe dit komt, en hoe ik deze problemen kan oplossen(moet er een kabeltje aangesloten worden op de videokaart of iets dergelijk, of is het iets softwarematig)\r\nwie kan mij helpen???\r\n\r\nbvd\r\nHans
Link naar reactie
Je bent waarschijnlijk vergeten om de stroomkabel op de videokaart aan te sluiten. Als je op de kaart gaat kijken, zul je zien dat er op de voorkant van de kaart (dus de kant van de kaart die aan de voorkant van de kast zit) een extra aansluiting zit. Daar moet waarschijnlijk een standaard molex (witte vier pins stekker) in, die je ook in CD-ROM stations en dergelijken steekt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...