Anoniem2 Geplaatst: 22 januari 2007 Delen Geplaatst: 22 januari 2007 Als ik de computer opstart krijg ik een melding dat mijn videokaart niet genoeg voeding krijgt.en dat hij aangepast word.\r\nik heb een videokaart NVIDIA GeForce FX 5950 Ultra (256 MB)\r\nik heb er pas een zwaardere voeding inde computer laten zetten (550 W) dus daar kan het ook niet aanliggen.\r\nAf en toe word mijn beeldscherm een paar seconden zwart, en daarna is het beeld weer terug.\r\nWeet iemand hoe dit komt, en hoe ik deze problemen kan oplossen(moet er een kabeltje aangesloten worden op de videokaart of iets dergelijk, of is het iets softwarematig)\r\nwie kan mij helpen???\r\n\r\nbvd\r\nHans Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2007 Je bent waarschijnlijk vergeten om de stroomkabel op de videokaart aan te sluiten. Als je op de kaart gaat kijken, zul je zien dat er op de voorkant van de kaart (dus de kant van de kaart die aan de voorkant van de kast zit) een extra aansluiting zit. Daar moet waarschijnlijk een standaard molex (witte vier pins stekker) in, die je ook in CD-ROM stations en dergelijken steekt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2007 dank je, zal de kast eens open schroeven en kijken of je gelijk hebt\r\n\r\ngroeten\r\nHans Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen