Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2007 Delen Geplaatst: 21 januari 2007 Beste mensen,\r\n\r\nIk heb een raar probleem met WMP. Als ik liedjes afspeel, gaat hij uit zichzelf het volume harder en zachter zetten. Het volume bij m\'n volume regelaar blijft gewoon hetzelfde en zelf doe ik niks! Hij doet dit spontaan. Ze gaan altijd eerst zachter en dan weer harder. Enig id aan wat dit kan liggen? Alvast bedankt.\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nAlen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2007 heb je gebruik gemaakt van een firewire kabel met b.v. een digitaal filmapparaat?\r\nzelf heb ik dat ook nadat ik een film had opgenomen met windows movie maker. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2007 Nee, daar maak ik geen gebruik van. Het rare is namelijk ook dat ik bijvoorbeeld met ASUS DVD, die ik gebruik voor films, dit probleem niet heb. Als ik liedjes luister via Real Player gebeurt dit ook niet, alleen met WMP. Toch bedankt voor je reactie! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen