Ga naar inhoud

DV bandje niet goed

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nWeet iemand een oplossing voor het volgende probleem:\r\nMet 4 gloednieuwe TDK bandjes zijn wij in november afgereist naar Nieuw Zeeland.\r\nBij terugkomst blijkt dat de hele eerste band het niet doet. Bij afspelen in een andere camera dan de mijne zie ik half beeld wat er gefilmd is in blokjes.\r\nAangezien het digitaal is hoop ik eigenlijk dat de film nog te redden is.\r\nTDK wil het bandje naar Japan sturen wat 6 maanden gaat duren.\r\nWeet iemand of er in Nederland ook zoiets gedaan kan worden?\r\n\r\ngr.\r\nRon
Link naar reactie
Er is kans dat het gewoon een slecht bandje is waar iets aan de magnetische laag ontbreekt.\nDaarom willen ze het ook graag hebben ,maar als er iets op ontbreekt ,wat daar dus ook niet is opgenomen ,kunnen hun het er ook niet bij verzinnen.\nZiet het bandje er onbeschadigd uit ,want als het vastloopt ,of door een fout in de cassette of vuil op een rolletje in de kamera scheef gaat lopen ,gebeuren er ook zulke dingen.\nAls het bandje echt deffect is door de schuld van de fabrikant ,word ook alleen maar het bandje vergoed en anders niets ,,dat is ook zo met foto en filmrolletjes.\n \nOja ,,fuji maakt ook bandjes en zit in Nederland (tilburg dacht ik) maar of ze daar ook bandjes maken ,en deze ,van de concurrent eventueel willen bekijken weet ik niet.\n \nDat het opsturen een half jaar gaat duren slaat nergens op. Binnen twee weken zouw je het gewoon weer terug kunnen hebben. Maar als je er toch niks mee kunt hier ,dan is op laten sturen wel de enige oplossing.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...