Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2007 Delen Geplaatst: 21 januari 2007 Ik ben op zoek naar een digitale video camera,\r\nNaar veel website en reviews gelezen te hebben, Heb ik al een paar dingen vast gesteld.\r\nMerk : Sony\r\nOpslagmedia : Hdd\r\nHigh Definition : Nee, We hebben hier ook geen HDTV ect dus daar zie ik het nut nog niet van in.\r\n\r\nDoel : Ik ga vooral gebruiken buiten op het strand, Voor het filmen van het Kitesurfen en Kite buggyn. Ik ben dan ook van plan om de een sport/waterbehuizing er bij tekopen.\r\n\r\nNu maak ik de filmpje nog met een Digitale foto camera en dan op de video stand, dit gaat prima maar houd toch zijn wensen over, \r\nVoorbeeld : [url]http://www.h67.nl/index.php?page=Video[/url]\r\n\r\nAls ik op de website van sony kijk komen deze er uit met hdd, \r\n[url]http://www.sony.nl/view/ShowProductCategory.action?site=odw_nl_NL&category=SDH+Hard+Disk+Drive[/url]\r\n\r\nMaar nu zie ik door de bomen het bos niet meer, \r\nWelke video camera is nu geschikt voor mijn doeleinde, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2007 Aangezien kitesufers niet direct langs de waterlijn gaan surfen, is een camera met veel optische zoom aan te bevelen. \r\nBedenk daarnaast hoeveel je wilt kunnen filmen (in uren) voordat je de opgenomen filmbeelden op een computer moet overzetten. Op 30 GB kun je ongeveer 7,5 uur opnemen in hoogste kwaliteit (9 Mbps).\r\n\r\nAls je voor die twee dingen een waarde hebt gevonden, dan kun je een hoop wegstrepen. Zoek vervolgens naar aanbiedingen bij verschillende winkels. In principe is iedere Sony-camera geschikt voor wat je ermee wilt doen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2007 Neem gewoon een kamera met mini-dv- bandjes.\nDat is nog steeds de beste kwaliteit en de meeste mogelijkheden.\nMet alle andere kamera\'s krijg je later problemen als je de films op de pc wilt gaan bewerken ,want ,of de film is niet in de pc te krijgen ,of als het al wel lukt is het een formaat wat met de meeste prg niet te bewerken is.\nDit is een een ander topic al eens uitgebreid besproken.\n \nOja ,veel zoom heeft alleen nut als je ook een statief gaat gebruiken ,want als je 10 of 20 maal inzoomd ,kan niemand zijn kamera nog stil houden ,en zeker niet als er ook nog wind staat. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen