Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2007 Delen Geplaatst: 21 januari 2007 hoi hoi\r\nIk heb even een vraagje.\r\nIk heb psp9 opnieuw geinstalleerd,ivm met die lasso,als ik 10x klik slaat de pc uit.\r\nMaar het geval is,dat het niks heeft geholpen,hij slaat nog uit.\r\nNu ben ik van plan ,om windows er helemaal af te gooien,en opnieuw te installeren,misschien helpt dat dan.\r\nnu is mijn vraag: ik heb norton eropstaan ,ik heb het de eerste keer gekocht,dus daar heb ik een cd van.\r\nmaar vorig jaar heb ik het laten verlengen via internet,dus geen cd.\r\nHoe gaat het nu met opnieuw installeren,moet ik dan gewoon mijn 1ste cd gebruiken,krijg ik dan automatisch ook mijn verlengeing???\r\nof hoe moet ik dat doen???\r\n\r\nalvast bedankt\r\ngroetjes coby Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2007 Zal gewoon moeten werken wanneer je het vanaf de cd gaat installeren.\nMaar misschien is het verstandiger om de laaste versie te downloaden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2007 ik neem eigenlijk aan,dat als ik de eerste cd ga installeren,dat er dan vanzelf updates binnen komen.\r\nkan dat kloppen?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2007 Ja, zo moet het in theorie wel gaan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2007 Ik neem aan dat je nieuwe registratiegegevens hebt gekregen toen je je abonnement van Norton verlend hebt. Houd die gegevens bij de hand als je opnieuw gaat installeren met behulp van de oude cd. Als de gegevens bij de installatie correct worden ingevoerd, komen de updates daarna vanzelf binnen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2007 coby01, haal het teveel aan vraagtekens uit je titel.\nLees ook nogmaals de huisregels, daar staat duidelijk in wat hier wel en niet mag.\n \nAanpassen doe je door in je eerste post op het schaartje te klikken en dan \'meer opties\'. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen