Ga naar inhoud

Welke prijs heeft pc in september?

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ga een pc kopen in september (zie link) maar daar moet nog vista ultimate en de assemblage bij. Zou deze pc veel van prijs dan nu? En zou de vista ultimate al gedaalt zijn van prijs tegen september?\r\nAlvast bedankt.\r\n\r\n[URL=http://img153.imageshack.us/my.php?image=dreampc0cm.jpg][IMG]http://img153.imageshack.us/img153/9260/dreampc0cm.th.jpg[/IMG][/URL]
Link naar reactie
Als je ultimate gaat kopen bedoel je dan een upgrade of fullversie en wat betreft de videokaart, als je die pas in september gaat halen, waarom dan geen direct x10 kaart. Tegen die tijd zullen er wel diverse nieuwe modellen zijn. En wat betreft de prijs over een half jaar is er veel veranderd qua prijs wat betreft de hard en software.
Link naar reactie
de full versie en mss doe ik er dan nog eens een tv kaart bij en ik ga er dan mss een direct x 10 videokaart kopen maar zouden er dan al direct x 10 kaarten zijn van rond de prijs van deze kaart (met dezelfde capaciteiten?), zou de pc dan al onder de 1000 euro kosten (zonder ultimate uiteraard). En de ultimate hoeveel zou hij dan kosten?
Link naar reactie
[QUOTE=Black Eagle;288767]Tegen die tijd zullen er wel diverse nieuwe modellen zijn. En wat betreft de prijs over een half jaar is er veel veranderd qua prijs wat betreft de hard en software.[/QUOTE]Inderdaad, het heeft geen zin om nu al met een opzetje te komen. \r\n\r\nTegen die tijd zijn er veel meer DX10 kaarten: nVidia zal z\'n GeForce 8xxx lijn uitgebreid hebben en ATi zal met z\'n X2x00-lijn gekomen zijn. Als je dan een kaart van ca. 200 euro neemt is dat een kaart die nog veel beter presteert dan zo\'n Radeon X1950Pro.\r\n\r\nEn tegen die tijd zal AMD met z\'n K8L-processoren gekomen zijn als tegenhanger op de Intel Core 2 Duo\'s. Dus ook daar zal de concurrentie losgebarsten zijn met als voordeel dat de consument meer krijgt per euro.
Link naar reactie
[QUOTE=funjoentje3;288864]Nee maar ik denk dat ik dan de pc ga kopen van de best buy van tweakers.nl editie juli of mss september.[/QUOTE]Staar je niet blind op die adviezen, op zich goed onderbouwd, maar kijk wel gewoon naar je eigen situatie en wat je zelf nodig hebt. En wanneer zo\'n artikel geschreven is, zijn niet de allerlaatst uitgekomen onderdelen meegenomen in het advies, dus houdt er rekening mee dat er wel eens interessantere samenstellingen te maken zijn dan in zo\'n Best Buy Editie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...