Ga naar inhoud

Problemen met opstarten

Aanbevolen berichten

Als ik mijn pc uit zet of in slaapstand zet, en hem dan weer op wil starten, krijgt hij even stroom (1 sec), gaan even alle ventilatoren draaien en het lichtje van mijn Db-meter aan, en dan floept hij weer uit. Dan moet ik de stekker eruit halen, weer erin doen, meestal weer hetzelfde, dan stekker eruit, erin en dan start hij gewoon op, zonder enige problemen en blijft hij gewoon altijd draaien, al laat ik hem dagen aan staan. Totdat ik hem uitzet en dan weer aan wil zetten. Dan krijgt hij weer eventjes stroom en moet ik de stekker weer verwisselen. Wat kan dit zijn? :cry: Ik heb al alle kabels gecontroleerd, alles zit voor zover ik weet goed vast. Ik heb al op een andere discussie zoiets gelezen, maar daar bleef de pc langer aan. Daar was het probleem dat de videokaart een voeding van 350Watt minimum moest hebben. Dat is bij mijn pc ook, en aangezien ik een 350Watt voeding heb... Zou het daar dan aan liggen? Of toch iets mis met het moederbord? :confused:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...