Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2007 Delen Geplaatst: 20 januari 2007 Goede middag,\r\n\r\nAl een tijdje heb ik een website waar ik informatie vanaf trek voor eigen gebruik. Bij het aanklikken van het woord \"download\" krijg je normaal een nieuwe pagina (ik noem hem even downloadpagina) met een klein tellertje die aftelt waarna je hetgeen je wilt hebben kunt downloaden of word doorverwezen naar een mirror.\r\n\r\nZover zo goed, tot gister. Sinds gister krijg ik als ik op \"download\" druk zoals altijd een nieuwe pagina alleen nu komt er ook een popup met als titel \"Microsoft 2000 premium installer\".\r\n\r\nDeze popup kan ik niet wegklikken en deze popup vertraagt de downloadpagina enorm. Met als gevolg dat ik niets meer van die site kan downloaden omdat ik keer op keer die popup krijg (erg frustrerend!!!).\r\n\r\nAls ik met CTRL+ALT+DEL in de taakbalk de \"Microsoft 2000 premium installer\" laat beindigen word ook gelijk de downloadpagina afgesloten.\r\n\r\nMicrosoft office 2000 heb ik al een keer opnieuw geinstalleerd, AdAware en Norton 2007 heb ik er ook allebei geupdate en eroverheen gegooit maar het probleem blijft bestaan. \r\n\r\nGek genoeg als ik op een andere PC binnen ons thuisaangelegde LAN hebben zit heb ik dit probleem niet.\r\n\r\nKortom wie kan mij van die super irritante popup afhelpen?\r\n\r\nAlvast bedankt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen