Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2007 Delen Geplaatst: 20 januari 2007 Sinds een paar dagen heeft mijn computer de irritante neiging om zeer traag te zijn. Als ik in de taakbeheer kijk zie ik een programma genaamd emproxy.exe die 99% weergeeft. Dit is de boosdoener. \r\nIk heb dit programma uitgeschakeld en dan doet de computer het weer perfect. Als ik het bestand opzoek in mijn computer dan verwijst deze naar de volgende plaatsen:\r\nC:\\Program Files\\Common Files\\McAfee\\Emproxy.exe. Verder is EMPROXY.EXE-048975C4.pf te vinden in C:\\WINDOWS\\Prefetch.\r\n\r\nWie kan mij meer over dit bestand vertellen. Kan ik hem uitschakelen? Ik kan niets vinden met virusscanner ed.\r\n\r\nAlvast bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2007 Google is een grote hulp....\n \nEMPROXY is de emailscanner van McAfee, er zijn meer mensen die problemen hebben met dat ding...\n \nDoe eens een online virusscan met bijvoorbeeld de online scanner van Kaspersky.\n[URL]http://www.kaspersky.com/virusscanner[/URL] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen