Ga naar inhoud

foto's branden op dvd --> bekijken op tv

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen?met photostory 3 een diavoorstelling gemaakt.bij instellingen aangegeven dat geschikt moet zijn voor afspelen op tv(PAL).maar na het branden(record-now)leest de dvd speler de dvd niet! Wel af te spelen op pc.\r\nWie kan mij zeggen hoe je foto\'s op dvd kunt zetten zodat het op tv bekeken kan worden?graag niet te ingewikkeld..ben leek wat branden betreft.
Link naar reactie
[QUOTE=emieljanssen;288619]Vertel eens iets meer.\r\nOp welke schijfjes heb je gebrand plus/min,R/RW? \r\nWelke standalone heb je,ondersteunt deze het formaat?\r\nEmiel[/QUOTE]\r\n\r\nheb gebrand op dvd+R, en ik heb de standalone dvd speler ondersteunt Pal; we hebben op 3 verschillende dvdspelers uitgeprobeerd. moet ik soms eerst het bestand omzetten ofzo??
Link naar reactie
Met ondersteuning bedoelde ik plusR of min R.\r\nNiet alle spelers waaronder veel JVC toestellen lusten geen plus schijfjes.\r\nIn de handleiding van je speler staat welke formaten hij ondersteunt.\r\n\r\n[url]http://www.videohelp.com/dvdplayers[/url]\r\n\r\nHierboven kun je uitzoeken welke formaten je speler ondersteunt.(niet 100% betrouwbaar)\r\n Emiel
Link naar reactie
Als je je foto\'s op een cd brand werkt het misschien wel.\nIs het wel een echte video dvd geworden ?\nAls de informatie als video-cd op een dvd wordt gebrand zal hij door de meeste dvd spelers niet worden herkend.\nMet je diashow prg kun je beter niet gaan branden ,maar je diashow weg saven als mpg file volgens de dvd normen . Van deze file maak je daarna met je brandprg een video dvd.
Link naar reactie
Ja .,dat is wel de bedoeling.\nIk denk ook niet dat een gratis prg als photo story een video dvd kan branden.\nHij brand waarschijnlijk gewoon de wmv op een cd of dvd ,maar die is nergens af te spelen als alleen op je pc.\nAls het prg een video dvd kan maken ,moet het ook de wmv file omzetten naar mpg volgens de dvd normen.\nIk heb ook wel eens met photostory gewerkt ,maar omdat er geen echte video dvd\'s of mpg file\'s mee konden worden gemaakt het ik het prg snel weer weg gedaan.\nIk werk allang naar volle tvredenheid met ProShowGold . Dit prg is echter niet gratis ,maar is wel het beste en mooiste diashow prg met de meeste mogelijkheden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...