Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2007 Delen Geplaatst: 20 januari 2007 Ik heb nog een oude super8 film (geen video) liggen die ik naar DVD wil omzetten. Bij mijn weten is de enige manier om die film digitaal te krijgen om hem af te spelen en tegelijkertijd op te nemen met een videocamera. Als er nog een andere manier is hoor ik dat graag.\r\nNou heb ik die film ook al op DVD (heeft iemand in het verleden al eens gedaan) maar er zit geen geluid bij (op de film ook niet trouwens).\r\nDaar gaat het me om: ik wil geluid bij die film monteren. Heeft iemand enig idee hoe dat kan. Ik gebruik Studio 9. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2007 Hai groentje,\r\n\r\n[url]http://www.divxworld.nl/index.htm[/url]\r\n\r\nonder overige.\r\n\r\nIk heb geen ervaring met deze programma\'s.\r\n\r\nSucces. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2007 Dag Nyck,\r\n\r\nEem interessante site die ik nog niet kende. bedankt. Maar het antwoord op mijn vraag staat er niet bij.\r\n\r\nGroentje Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2007 De enige mannier om super 8 film op dvd te zetten weet je dus al.\n \nOm je dvd alsnog van geluid te voorzien zijn er diverse videomontage prg\'s waar je een bestaande dvd kunt importeren en daarna verder bewerken.\nPinnacle studio 10 schijnt het te kunnen ,en Moviefaktory van Ullead ook.\nVoor de meeste montage prg\'s moet je echter eerst van de dvd een mpg file od een dv-avi file maken ,om verder te kunnen bewerken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2007 Bedankt Animal. Nou weet ik wat me doen staat. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen