Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2007 Delen Geplaatst: 20 januari 2007 Beste forummers,\r\n\r\nIk probeer een medion tft beeldscherm aan te sluiten op mijn laptop (ook van medion). Mijn bedoeling is dat het scherm van de laptop uitgeschakeld wordt en dat ik alles op het tft scherm te zien krijg. Nu gaat dit tijdens het opstarten goed, maar zodra het bureaublad geopend wordt schakelt de laptop z\'n eigen scherm automatisch weer aan en wordt m\'n tft scherm een uitbreiding van het bureaublad, en dat is nu juist niet de bedoeling.\r\nHeeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?\r\n\r\nMvg,\r\nMartin Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2007 Aan de instellingen van de software van je videokaart. Blijkbaar is ingeschakeld dat het bureaublad moet worden uitgebreid. Even uitschakelen, en het externe scherm als hoofdmonitor inschakelen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2007 Hoe doe ik dat? Want als ik bij Eigenschappen voor beeldscherm kijk kan ik geen vinkje zetten bij \'Dit apparaat als hoofdmonitor gebruiken\'. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2007 OK, ik heb nu de videokaartdrivers geupdate, en nu werkt het gedeeltelijk. Ik krijg nu op beide schermen het bureaublad, maar nu lukt het me niet om het beeldscherm van de laptop uit te schakelen.\nBij het opstarten gebruik ik de Fn toets, dat gaat nog goed, maar zodra het blauwe welkom scherm van windows xp verschijnt, schakelt het beeldscherm van de laptop automatisch weer aan.\nEnig idee waar dat aan kan liggen?\n\nMvg,\nMartin Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2007 Ati of Nvidia videokaart? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2007 Volgens mij moet je dat bij je grafische opties zo in kunnen stellen dat het beeldscherm moet overschakelen naar je tft, ik doe dat nl zelf ook regelmatig op mijn werk als ik gewoon ff niet dat gezoem van mijn laptop direct voor mijn hoofd wil hebben! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2007 @Black Eagle: ik heb een Ati Radeon Mobile ofzoiets \n\n@Woozy: dat werkte bij mij voor de driverupdate niet.. :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen