Ga naar inhoud

beeldscherm op laptop aansluiten

Aanbevolen berichten

Beste forummers,\r\n\r\nIk probeer een medion tft beeldscherm aan te sluiten op mijn laptop (ook van medion). Mijn bedoeling is dat het scherm van de laptop uitgeschakeld wordt en dat ik alles op het tft scherm te zien krijg. Nu gaat dit tijdens het opstarten goed, maar zodra het bureaublad geopend wordt schakelt de laptop z\'n eigen scherm automatisch weer aan en wordt m\'n tft scherm een uitbreiding van het bureaublad, en dat is nu juist niet de bedoeling.\r\nHeeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?\r\n\r\nMvg,\r\nMartin
Link naar reactie
OK, ik heb nu de videokaartdrivers geupdate, en nu werkt het gedeeltelijk. Ik krijg nu op beide schermen het bureaublad, maar nu lukt het me niet om het beeldscherm van de laptop uit te schakelen.\nBij het opstarten gebruik ik de Fn toets, dat gaat nog goed, maar zodra het blauwe welkom scherm van windows xp verschijnt, schakelt het beeldscherm van de laptop automatisch weer aan.\nEnig idee waar dat aan kan liggen?\n\nMvg,\nMartin
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...