Anoniem2 Geplaatst: 19 januari 2007 Delen Geplaatst: 19 januari 2007 hey mensen van het goede leven :D\r\n\r\nik ben terug van weg :D\r\n\r\nVMSW nog aanwezig hiero??\r\n\r\nveel veranderd joh.. \'k kan me nog herineren dat het faqman.computeridee.nl was :P en dat het daarna compleet veranderd was :9\r\n\r\n\'t ziet er iig wel weer super uit, en ik hoop jullie weer goed van dienst te zijn! :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2007 Zo, buurman, weer terug op het oude/nieuwe nest!? Leuk je weer te zien! [IMG]http://forum.computeridee.nl/images/icons/icon14.gif[/IMG] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2007 Welkom terug Tommelmod. \n\nJij komt terug ik ga. Niks verloren dus hehe Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2007 [QUOTE=Gekwordikervan;288468]Welkom terug Tommelmod. \r\n\r\nJij komt terug ik ga. Niks verloren dus hehe[/QUOTE]\r\n\r\nghehe :D bedankt voor het tijdelijk overnemen van mij ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2007 Welcome back.\r\n\r\nNu nog ff een leuke avatar ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2007 Welkom terug TommelMod! \r\nWaar zat je dan al die tijd :?: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2007 Hey Tommelmod.\r\nToch niet al deze tijd nodig gehad om je PC te tommel/modden ?\r\nMisschien vanuit jou visie,om via het blad CID deze rubriek als vaste\r\n\'\'Modden\'\' dit te realiseren.\r\nNu heb je nog inspraak via redactie Erwin,hier op dit Forum.\r\nlaat je kans niet verloren gaan,kom op. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2007 hoe bedoel je cuizenier?? zodat ik een onderwerp begin over het casemodden? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen