Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2007 Delen Geplaatst: 18 januari 2007 Ik heb een mapje met een ISO-file erin.\r\nDeze wil ik graag verwijderen, maar dit lukt niet.... zucht...\r\n\r\nIk heb alles al geprobeerd en krijg telkens de melding dat het bestand in gebruik is door programma\'s of door andere gebruiker(s). Ik heb alle geopende programma\'s/accounts afgesloten en nog lukt het niet. \r\nVia eigenschappen heb ik gezien dat het een \"alleen lezen bestand\" is. Dit kan ik ook niet wijzigen.\r\n\r\nIk vindt het behoorlijk irritant.... kan iemand me helpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2007 even opstarten in de veilige modus en het dan nog een keer proberen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2007 ehm.... hoe kan ik met XP in veilige modus opstarten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2007 Bij het opstarten even op op f8 drukken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2007 Mocht dat ook niet lukken, dan is dit een prima gratis tool: \n[URL]http://ccollomb.free.fr/unlocker/[/URL]\n\nGaat in je rechtsklikmenu zitten. Klik met rechts op het bestand dat je wilt verwijderen en kies voor kopieëren naar Unlocker... De rest wijst zich vanzelf.\n\n\n(zit die Iso soms ingeladen in een virtueel station?; dan moet je het daar even UItwerpen) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2007 Thanks folks!\r\nGa t direct proberen! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2007 Veilige modus deed het werk niet....\r\nUnlocker heeft het gefikst!\r\nThanx! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2007 Welcome . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2007 to bad gelukkig wist reintje het. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2007 Vaak is het een uitproberen van mogelijke oplossingen..... Er zijn meer wegen die leiden naar Rome. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2007 Al hoewel het reeds gefixed was, was dit ook nog een mogelijkheid.\n\nHad je iets van Deamon tools erin staan, of een ander programma wat een virtuele schijf gebruikt. (Alcohol 120%)\nWellicht is het zo dat deze iso nog ergens op een virtuele schijf gemount staat. Dan zal je deze eerst moeten unmounten, daarna kan je het iso bestand gewoon verwijderen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen