Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2007 Delen Geplaatst: 17 januari 2007 Hi,\r\n\r\nWanneer vanaf sommige sites een filmpje wil bekijken - ook bij de filmpjes uit de schatkist op deze site - krijg ik de volgende foutmelding: \"\"Kan het bestand niet afspelen omdat er een netwerkfout is opgetreden. Mogelijk is de server niet beschikbaar. Controleer of u met het netwerk bent verbonden en of de proxy-instellingen correct zijn geconfigureerd.\"\"\r\n\r\nVerder werkt media player goed. Dus filmpjes die op mijn schijf staan kan ik afspelen. De server werkt ook goed. Ik heb geprobeerd de proxy-instellingen op automatisch zoeken te zetten, maar dat heeft geen effect.\r\n\r\nWie helpt me?\r\n\r\nDe uitgebreide foutmelding geef ik hieronder weer.\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nJan\r\n\r\nC00D11B3: Er is een netwerkfout opgetreden\r\nHet bestand kan niet worden afgespeeld omdat er een netwerkfout is opgetreden. Dit foutbericht kan in de volgende gevallen worden weergegeven: \r\n\r\nDe server is niet beschikbaar (de server is bijvoorbeeld bezet of off line). Probeer het later opnieuw.\r\n\r\n\r\nU bent niet verbonden met het LAN-netwerk (Local Area Network) of internet. Maak verbinding met het netwerk of internet en probeer het opnieuw.\r\n\r\n\r\nDe instellingen van de proxyserver voor Windows Media Player zijn niet correct geconfigureerd. Controleer de proxy-instellingen en probeer het opnieuw. \r\nDe instellingen van de proxyserver controleren \r\n\r\nKies Opties in het menu Extra en klik op de tab Netwerk. Controleer vervolgens de instellingen in het gedeelte Streaming proxy-instellingen. \r\n Opmerkingen\r\n\r\nAls u niet weet wat de correcte instellingen van de proxyserver zijn, selecteert u op het tabblad Netwerk een protocol, klikt u op Configureren en selecteert u het keuzerondje Proxy-instellingen automatisch zoeken of Proxy-instellingen van de webbrowser gebruiken (alleen beschikbaar voor het HTTP-protocol).\r\n\r\nAls u via een inbelverbinding met internet bent verbonden, kunt u de proxyserver mogelijk niet kiezen. Raadpleeg de internetprovider (ISP) of netwerkbeheerder voor meer informatie.\r\n\r\nFoutcode = 0xC00D11B3, Voorwaardecode = 0x00000000\r\n\r\nHelp op het web Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2007 Ik heb dit ook wel eens, dat komt dan door ZoneAlarm (firewall). Ik start Media Player dan handmatig op, klik in Internet Explorer op Doel Kopieren (of zoiets) en dan in Media Player doe ik URL openen en daar voer ik met CTRL-V dat linkje in. Dan werkt het meestal wel. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2007 Het is zo te testen door je firewall even uit te zetten dit alleen natuurlijk als je een goede virusscan hebt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2007 ik had daar ook last van, \r\nmaar vanaf dat ik ie7 heb geinstaleerd heb ik daar geen last meer van.\r\nik kan me herrineren dat ik toen als tip kreeg wmp11 te verwijderen en 10 weer automatisch te laten instaleren.\r\nkoos! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2007 Thanks voor jullie reacties en hulp.\r\n\r\nIk heb Explorer 7 en media player 11 geinstalleerd. De filmpjes kan ik nu wel opstarten. Heb nu wel last van het feit dat bij allerlei sites de verbinding met internet wordt verbroken door niet nader genoemde fout die zou zijn opgetreden. Van de regen in drup dus.\r\n\r\nJan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen