Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2007 Delen Geplaatst: 16 januari 2007 Ik ben sinds enkele dagen bezig met een eigen server op te zetten op mijn computer, zodat ik voornamelijk mijn muziek kan hosten. Nu zou ik graag andere ook de mogelijk willen geven hun muziek te uploaden naar mijn server.\r\nEcht verstand van PHP en dergelijke heb ik niet, dus dat hoef ik niet te proberen.\r\nWel heb ik via Abyss Web Server X1 een server draaiende gekregen.\r\nNu wil ik door middel van het programma WinFTP andere muziek laten uploaden naar de map waar de muziek zich bevind.\r\nIk heb echter het probleem dat als iemand wil inloggen op mijn FTP server, deze persoon een foutmelding krijgt die volgt: \"Kan geen toegang tot deze map krijgen. Controleer of u de bestandsnaam juist hebt gespeld en of u wel een toegangsmachtiging voor de map hebt.\r\nDetails: Er heeft een Time Out van de bewerking plaatsgevonden.\"\r\n\r\nIemand een idee wat hier het probleem kan zijn?\r\nIk stream mijn FTP via poort 7999.\r\n\r\nMet groeten van Frap Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2007 Misschien kan je dit scriptje gebruiken?:\r\n[url]http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=24152[/url]\r\n\r\nIk kan je eventueel wel helpen als je blokkades tegenkomt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen