Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2007 Delen Geplaatst: 16 januari 2007 Beste mensen,\r\n\r\nIk ben ten einde raad, dus stort ik mezelf na een uurtje of 6 (en nog niet gelukt!) op dit forum. Hopelijk kan iemand me nu wel helpen want ik denk dat ik iets origineels heb omdat het zelfs niet lukt om het met google uit te zoeken.\r\n\r\nHet volgende:\r\n\r\nNa installatie van Window XP ( legaal), laat ik zoeken naar updates. Hierin komt naar voren dat ik SP-2 moet installeren. Tot zover gaat het goed na opnieuw opstarten krijg ik de melding dat de updates klaar staan om te installeren. Ik kies voor snel zodat hij alles meepakt. Maar nu: Tijdens de installatie slaat de computer uit en start opnieuw op (automatisch opstarten had ik al uitgevinkt). Installatie dus mislukt. Krijg weer dezelfde melding en probeer het opnieuw, weer gebeurt hetzelfde enz. enz. Jullie begrijpen dat ik hier een sik van krijg.\r\n\r\nGraag jullie hulp bij dit grote probleem. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2007 specificaties van de harware van je pc? (met namen je hoeveelheid werkgeheugen en processor snelheid). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2007 Hai Jan-Willem 1974,\r\n\r\nhelemaal opnieuw beginnen, idd weer formateren, en dan NIET kiezen voor snel maar de hele procedure afwachten. Dus ettelijke malen opnieuw opstarten enzovoort. Ga er maar eens goed voor zitten met een bak koffie en dan zal alles goed gaan.\r\n\r\nSucces. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2007 Tamelijk vaak installeert het makkelijker dan je nu via Net doet / laat doen, om eerst het hele SP2-pakket van Microsoft Update te downloaden, dit op een apart CDtje te branden (of in een aparte schijfpartitie te plaatsen) en van daaruit te installeren.\r\n\r\nDat grote pakket is eigenlijk bedoeld voor systeembeheerders die een heleboel computers moeten upgraden, maar heeft toch als voornaam voordeel dat je zonder Internet er nog tussen veel ontspannener, sneller en met minder foutenkans werkt.\r\n\r\n[url]http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=049c9dbe-3b8e-4f30-8245-9e368d3cdb5a&DisplayLang=nl[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen