Ga naar inhoud

Muisherkenning?


Egelie

Aanbevolen berichten

Ik heb o.a. Windows 7 32bit op mijn computer staan. Ik gebruik die niet erg veel. Vanaf het begin van de installatie trad er een onhebbelijkheid op. D.w.z. als ik niets deed tijdens het opstarten stond de muisaanwijzer, het pijltje dus, in het midden van het scherm, en was er geen beweging in te krijgen. Ik ontdekte dat als ik maar de muis steeds flink bewoog tijdens het opstarten er daarna wel beweging in zat en er dus normaal mee was te werken. tot op heden dus. D.w.z. USB 3.0 herkenning was er niet bij, en ik heb vandaag speciaal drivers voor USB 3.0 geinstalleerd. Tja leuk, maar bij hert opnieuw opstarten deed de muis het helemaal niet . Hij doet totaal niets meer. Ook niet met andere muizen. Allemaal op 2,4 GHZ en eentje ook op 5 GHZ. Hij vertikt het ten enemale. Met Alt F4 kon ik wel zodanig manipuleren dat ik het systeem kon herstarten. Maar de vraag is, hoe pak ik dit aan. Ik wil eigenlijk dat hetsysteem de muis gaat herkennen. Ik heb dus een keyboard welke is aangesloten op de ouderwetse manier met ronde uitgang. ( dus geen USB) Verder heb ik genoeg muizen tot mijn beschikking die allemaal op USB werken. Tja, dan heb ik ook nog als reserve een usb keyboard en ouderwetse muis met ronde uitgang. Die laatste twee dus aangesloten levert helemaal eene slecht resultaat. Springen om wat voor een rare reden ook naar de bios en geen herkenning van de muis. kortom een puinhoop. Ik weet het effe niet meer. Wie geeft mij goed raad. Ik heb wel een externe mini windows 7 64bit op CD, dus ik zou kunnen opstarten hiermee en eventeel wat kunnen verwijderen in de Windows7 32bit, zodat ik muisherkenning eventueel kan afdwingen. Frits Egelie
Link naar reactie
Is het een draadloze muis? Zo ja, probeer dan ook eens na te gaan of dezelfde problemen optreden met een bedrade muis. Je kunt ook even (in het kader van foutopsporing) even checken of je muis het wel goed doet op andere pc's. Zo ja, dan kan het idd aan je usb-drivers (die van je moederbord) liggen of natuurlijk de usb-poort zelf, maar ik neem aan dat je de muis ook wel eens op een andere usb-poort geprobeerd hebt?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...