Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2007 Delen Geplaatst: 15 januari 2007 Hallo, ik heb een vraagje.\r\nIk heb een website gemaakt met Frontpage.\r\nAls ik onderin op de werkbalk op voorbeeld klik krijg ik de melding : \r\n\r\nfout in het script voor internet explorder\r\nregel 39\r\nteken 142\r\n\']\' wordt verwacht\r\ncode 0\r\n\r\nhoe los ik dat op? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2007 Open de code-weergave en zie eens wat er in de buurt van regel 39 staat.\r\n\r\nWaarschijnlijk heb je ene javascript-code ingevoerd, welke niet blijkt te werken. Verwijder dit script, en zie dan of het wel werkt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2007 het enige dat op regel 39 staat is dit: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2007 is het niet ()blockquote? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2007 Waarschijnlijk ben je eerder een ; vergeten dan een ] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2007 Staat de site al online dan kunnen we ff kijken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2007 Ja mijn site staat al on-line dit is het adres [url]http://www.joenacats.nl/poezen.html[/url]\r\n\r\nEr staat verder echt niks op regel 39 :neutral: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2007 Ik heb even bij meer pagina\'s gekeken, en bij bijna alle pagina\'s met mijn knoppen menu krijg ik die melding. \r\nsoms op regel 34 of 35 maar altijd teken 142 \"]\"\r\nZou het aan mijn knoppen kunnen liggen ?\r\nSnap ik dan niet goed, want ze werken goed ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2007 ooo grappig ik krijg de fout melding op regel 37 teken 115 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2007 zijn het frontpage knoppen je moet even alle knoppen aan klikken in frontpage en hier iets in veranderen en dan een keer opslaan dan weer terug veranderen en dan weer opslaan.\nHet werkte bij.\nBij mijn kwam het omdat ik twee scriptjes probeerde te laten werken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2007 Ik krijg uberhaupt geen foutmelding.\r\n\r\nHet is trouwens zo dat de regel- en tekenaanduiding niet per definitie juist hoeft te zijn. Ik schreef ook niet voor niets \'in de buurt van regel 39\'.\r\nIk heb je broncode bekeken, en zie niet echt iets wat fout zou kunnen zijn.\r\n\r\nJe zou kunnen proberen de pagina stap-voor-stap opnieuw op te bouwen en steeds te testen. Op die manier moet je wel kunnen achterhalen wanneer het fout gaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2007 Je kunt [URL=\"http://uitest.com/en/check/results/?url=http%3A%2F%2Fwww.joenacats.nl%2Fpoezen.html\"]hier [/URL]vast wel wat fouten vinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2007 oke, ga ik proberen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen