Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2007 Delen Geplaatst: 14 januari 2007 Hallo,\r\n\r\nIk heb op dit moment 2 kleine probleempjes.\r\n\r\n1: Ik gebruik nu voor internet Mozilla Firefox, maar nu moet ik heeel vaak F5 drukken om een pagina voor me te krijgen. Wat kan ik hier aan doen?\r\nIk heb een firewall en virusscanner geinstalleerd.\r\n2: Ook heb ik een probleempje met IE7 hij geeft steeds aan dat hij de pagina niet kan weergeven en F5 helpt daar ook helemaal niet. Hij zegt ook iets van dat hij de draadloze verbinding niet door windows wordt beheerd. Wat kan ik hier aan doen zodat IE7 weer gaat draaien?\r\n\r\nIk gebruik nu mozilla, omdat IE7 het bovenstaande probleem heeft.\r\n\r\nMvgr, Florian Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2007 Een firewall en een virusscanner....welk merk?\n \nMisschien zitten die elkaar wat dwars, of is de verbindig niet goed op dit moment.?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2007 Deze beide zijn van Panda Internet Security 2007. Maar voordat ik dit installeerde had hij ook al deze problemen.\r\nOok krijg ik deze melding soms: [B]De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.[/B] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2007 Is de signaalsterkte van je verbinding wel goed?\n \nMisschien het beste om dat eens in de gaten te houden, en anders de verbinding opnieuw instellen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2007 Aan mijn signaalsterkte is niks op aan te merken dat zit rond de 70 a 80%.\r\nEn verbinding opnieuw instellen heb ik al zo vaak gedaan en ook dit helpt niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2007 Misschien heb je iets aan oplossingen die bij anderen helpen...?\n \n[URL]http://www.google.nl/search?hl=nl&q=De+verbinding+met+de+server+werd+geherinitialiseerd+tijdens+het+laden+van+de+pagina&meta[/URL]= Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2007 Ik heb daar vele dagen gekeken in de forums gekeken, maar probleem is niet verholpen. In het ergste geval moet ik me PC volgend weekend helemaal leeghalen en dan daarna kijken of ik weer gewoon met IE kan werken of heeft iemand betere ideeen, dan hoor ik ze graag. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen