Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2007 Delen Geplaatst: 13 januari 2007 weet iemand een gratis programma waarmee ik het geluid van een filmpje kan verwijderen??? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2007 Windows Movie maker kan dat, daar kun je het uit zetten en je film zonder geluid weer opslaan. Maar anders moet je op zoek naar een gratis editor voor films. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2007 ik heb het geprobeerd en het lukte\nbedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2007 Wie weet de oplossing? Mijn CD\'s en DVD\'s starten niet meer van zelf op. Ik heb bij stuurprogramma\'s gekeken. Overal staat een groen vinkje behalve bij INCDRM.sys\r\nIk heb geen flauw idee wat dit kan zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2007 [quote=Guus Geluk;286747]Wie weet de oplossing? Mijn CD\'s en DVD\'s starten niet meer van zelf op. Ik heb bij stuurprogramma\'s gekeken. Overal staat een groen vinkje behalve bij INCDRM.sys\nIk heb geen flauw idee wat dit kan zijn.[/quote]\n\nDit heeft toch niks te maken met de vraag: geluid verwijderen?\nWil je aub zelf even een draad aanmaken onder bijv. Hardware? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2007 Ehm, eigenlijk had je beter een nieuw topic aan kunnen maken, maar geeft niet.\r\nProbeer dit eens:\r\n\r\nDeze computer\r\nRechtermuis op 1 van je cd / dvd spelers\r\nkies voor eigenschappen en dan naar het tabblad automatisch afspelen.\r\nDaar kun je het een en ander instellen per speler. Als je het niet zeker weet druk je daar op standaard instellingen.\r\n\r\nHeel waarschijnlijk is dit hier de oplossing. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen